Alla inlägg den 20 april 2012

Av Erica - 20 april 2012 23:24

Jag fortsätter här med mina spådomar inför framtiden. Vi är nu inflyttade och har lämnat den kommun vi bor i för alltid....tjejerna trivs med sina skolor och jag har kommit så långt att min bok är klar att skicka in till förlag. Jag har kommit ut och dansat lite mer och det finns mer romantiska inslag i mitt liv.... ..förhoppningsvis....

Jag har lyckats få ett litet jobb som jag trivs med och som ger något inför framtiden.....gärna kontorsarbete som jag är ganska duktig på 

Spännande fortsättning följer

God Natt

Av Erica - 20 april 2012 19:53

Här kommer en liten drömbild om exakt ett år, då bor vi i en lägenhet i ett mysigt kvarter i den stad där jag helst vill bo. Min bok har kommit ut och blivit en succé. Vi är friska och lyckliga och en förlovningsring sitter på mitt finger.....   hmm skratt......vem vet...jag skriver på min nästa bok och en röd regering har fått ta över eftersom den mörkblå floppade helt, så rättvisare och humanare tider är på gång:)

Fortsättning följer

Kram så länge

Ovido - Quiz & Flashcards