Alla inlägg under februari 2012

Av Erica - 27 februari 2012 21:54

Hej här sitter jag och knagglar fram bokstäver på mitt nya pyttelilla tangentbord, det är så smått så smått. Förut gick det som hejsan att skriva men nu går det riktigt riktigt sakta.

var i tibro och köpte det idag och nu har mitt tangentbord från 2000 hamnat i  förrådet. Köpte även två nya saxar och ett lim för här försvinner sådant på löpande band, särskilt saxar.....vet ej vart de tar vägen ...kanske en förtrollad saxtjuv... 

Kram

Av Erica - 26 februari 2012 21:39

Den här helgen har jag tagit ett jättekliv vad gäller mitt välfärdsprojekt och haft bra diskussioner. Dessutom har jag filat på barnbok nummer två som jag ska göra, även den med 30-talet i centrum. Nu gäller det att lära sig göra vackra bilder på datorn...hmm..ska nog gå bra.

Kommit på bra idéer inför framtiden, mer om det i senare bloggar. Vill ju inte avslöja för mycket.

Kram

Av Erica - 25 februari 2012 12:59

Hejsan nu skriver jag lite igen, jag har haft tankarna på annat håll i ett par dagar, men nu är jag här och skriver igen. Det har hänt så mycket under veckan och jag känner verkligen att jag håller på att förändras till någon som förhoppningsvis är bättre. men man vet aldrig. Det har jag trott förut och sen kraschat ordentligt, så vem vet. Men jag tycker det är min tur nu att ha lite flyt och flow.

Hinner inte skriva mer nu men ha en trevlig helg alla!

Kram

Av Erica - 19 februari 2012 20:25

Jag har varit lite dålig med bloggandet den sista tiden, men här är jag igen, om ni skulle ha saknat mig.

Jag har ju haft lov och borde ju haft tid att skriva, men det har varit fullt upp.

Jag har gjort en del på mitt välfärdsprojekt och varit på kalas, massage, i skövde, varit sjuk i ett par dagar.

Jag har ju kommenterat melodifestivalen här i min blogg förut  och får nog säga att det var mina två favoriter som gick vidare igår, till skillnad mot förra veckan då jag var jättebesviken med de som gick vidare. Jag är för gammal för pojkidoler.

Kram

Av Erica - 14 februari 2012 21:01

Lika svår som gårdagen var lika underbar var denna, blev väckt med kaffe på sängen, fick och gav fina presenter, Lisa gjorde en god kaka, handlade mysiga ljus, ljuslyktor m m billigt och sist men inte minst. Jag kostade på mig en massage.  Och det var väl värt pengarna. Nu ska jag sätta mig och se en bra film här på kvällskanten och bara mysa.

Kram allihop

Av Erica - 12 februari 2012 20:37

Idag har jag verkligen fått använda mina tankar och visioner och analyserat mig, mitt liv och samhället mycket. Hur jag vill att Sverige ska se ut i framtiden, hur jag vill att mitt liv ska se ut och jag har gjort stora framgångar vad gäller min bok. Så jippie en sån här dag skulle det alltid var och nu känner jag bara lust att fortsätta skriva och ta fram viktiga fakta.

Så natti och kram från mig  

Av Erica - 11 februari 2012 23:10

Jaha så var ännu en melodifestival-delfinal avklarad, den var hyfsad med några bra bidrag. Det var väl inte precis mina favoriter som gick till final, snarare gick de (favoriterna) som de brukar de senaste åren till andra chansen. Förra veckan undantaget då Loreen gick till final. Jag är nog för gammal för att  förstå mig på det där nuförtiden.

Idag har jag klippt o klistrat, tecknat, läst och jobbat på projektet. Det har varit intressant och kul.

Alicia bakade goda våfflor till oss. Morriz har piggnat till men man märker att han inte riktigt känner igen sig själv.

Nu ska jag pyssla vidare,

så hej från mig

Av Erica - 10 februari 2012 21:01

ja nu är det fredag igen och Josan ser på the voice o jag är i mitt rum och småpysslar, tecknar, klipper och klistrar, läser, bläddrar i tidningar, skriver och jobbar med mitt välfärdsprojekt. mysigt men jag börjar känner mig lite krasslig och har ont i halsen, inte lika kul.

Förut såg vi klart Pirates...3 så nu hoppas jag vi kan se klart på Kennedy senare ikväll.

Nej, nu mina kära läsare ska jag ta en kopp te och lite honung.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards