Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Erica - 4 februari 2012 23:29

Vad mysigt vi haft ikväll med tacos, en bra melodifestival till skillnad mot förra året, Sherlock m m och jag har kommit igång med tecknandet igen. Kanske blir det något av barnboken om den lille grisen som jag har planerat trots allt. Vem vet.

Har nog kommit en bit på väg hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden och nu ska jag planera hur jag ska genomföra mina mål på bästa sätt så de blir till verklighet. För nu är det min tur att få vara lycklig efter all skit och elände jag varit med om tycker jag. Det måste ju finnas en gräns där det vänder, någon slags smärtgräns att nu blir det inte värre än så här. Sen blir det bara bättre och nu tror jag ärligt talat att jag nått botten och allt blir bra för första gången på mycket länge eller ja kanske för första gången i mitt liv.


Tunga lätta tankar från mig

Kram

Erica

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards