Alla inlägg den 2 april 2012

Av Erica - 2 april 2012 23:16

Idag fick jag ett paket på posten o det var superromantiskt, det var ett påslakan med stora rosa rosor, rosa muggar med rosor på, tavlor med rosa rosor, en filt i rosa färger och rosa handdukar. Så idag har det var jag romantisk så det räcker, har jobbat mycket med vintage-projektet, även det med mycket rosor o romantik. Köpte prickiga muggar o papperstallrikar till morgondagens skönhetsparty o även små tallrikar med cupcakes på. Allt gick i pastellfärger. Och en ljusblå mapp med prickar på naturligtvis lite 50-tal i stilen.....så jag undrar vad det är med mig idag? vårkänslor? eller vad? Däremot var jag o Camilla o såg en film men den var inte ett dugg romantisk o inte alls min stil.....men lite skoj i alla fall...den där skatanfilmen

Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards