Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Erica - 18 maj 2014 18:16

Jaha ytterligare en dag har snart passarerat och det känns som det varit en fin dag. Jag har pysslat om min hälsa på lite olika sätt och min snälla mamma har varit här. Vi var nere på ica och hämtade ett paket med en fin tallrik och sjal i och iallafall tallriken kommer att bli ett projekt som ska bli inredning och nog fotas här i bloggen.

Nu började det tydligen att regna här och jag hoppas det inte kommer hålla på hela kvällen för jag känner att kvällspromenaden verkligen behövs. Eftersom mina vridna fötter måste tränas så de blir raka och fina igen....

Dags för lite middag och talang snart (inte mitt favoritprogram men resten av familjen vill ju ses det, så jag har ingen talan där :) och sen ska jag skriva lite på deckaren...det var ju den som vann igår :)

Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards