Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Erica - 15 maj 2014 20:41

Idag på lunchrasten tog jag en promenad i det fina vädret istället för att äta något. För jag var ändå inte särskilt hungrig och det var så soligt och skönt. Jag har ju en liten minirast på en kvart tjugo minuter :) Det är inte så lång stund att man hinner med några större luncher precis men man får en liten paus i skrivandet iallafall.

Hursomhelst när jag tog min lilla promenad så funderade jag lite på varför jag har så svårt att läsa just nu. Det skullle vara så kul att fastna i en bok så där som jag alltid gjorde förr. Men sen jag blev utbränd och en del ruggiga saker hände i början av milleniumet så har det vara nära omöjligt att koncentrera sig på att läsa en bok. Det går bara inte.

Så jag tänkte ge er läsare en utmaning, den som ger mig ett tips som jag klarar av att läsa fullt ut ska få en "guldstjärna" av mig :)

Lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards