Alla inlägg under oktober 2012

Av Erica - 9 oktober 2012 21:44

En intressant dag på många sätt och nu känner jag mig väldigt trött så jag kommer lägga mig och läsa nya amelia nu, det har jag verkligen gjort mig förtjänt av!

Sov så gott

Kram!  


Av Erica - 8 oktober 2012 14:06

Jag håller på med en ytterst frustrerande hemsida som jag stör mig på något fruktansvärt så jag hoppar in här och lugnar ner mig ett tag. 

Ni mina kära läsare får mig på bättre humör:)

Funderar på om det är jag som kommer att få nobelpriset på torsdag för denna fina blogg..nej jag skojar det gör jag inte......

Hej så länge

Av Erica - 6 oktober 2012 20:01

Känns som jag är på hugget igen, nya ideér och utmaningar är på väg!

Kände mig lite trött på allt häromdagen men nu är det massa bra grejer som händer!!!

Ha en fin lördagskväll:)

Av Erica - 4 oktober 2012 09:13

Känner mig rikitgt utmattad än efter den händelserika dagen igår......gick hemifrån 7.20 och kom hem 21.40, så det var en lång dag i Skövde. Hann med kursen, träffa Camilla en stund och gå på bio, äta hos mamma, Björn, hitta present till mamma som snart fyller m m. När jag gick av bussen hemma forsade regnet bara ner så jag blev blöt från topp till tå och av den anledningen har jag Lisas löparjacka på mig idag! Hoppas på att den ger kraft och motivation så jag blir en riktig sportis idag:)

Kram kram

Av Erica - 2 oktober 2012 12:31

Jag skulle önska att jag slapp känslan av sorg och vemod inom mig hela tiden, det är som allt svårt som händer plötsligt väller över mig känslomässigt. Och gör mig så ledsen och arg att jag nästan går under. Nu när jag egentligen skulle se framåt och se att det äntligen kan vända blir det nu tvärtom inom mig. 

Det är bara att hoppas på att känslan försvinner men just nu känns det inte så, hur mycket jag än vill och försöker:(

Kram iallafall  

Av Erica - 1 oktober 2012 11:29

Så var det oktober och hösten är i full gång. Det känns både bra och dåligt. Nu kan man äntligen får mysa framför en spännande film, tända ljus och ligga i soffan under en varm film utan att det stör någon som tycker att man ska gå ut i det fina vädret istället. För så särskilt vackert väder har det ju inte varit den här sommaren! 

På hösten kan man ju dessutom göra en lite nystart och man känner sig ju mer motiverad nu än kring nyår då det bara känns kallt, snöigt och mörkt.

Så nu ska jag försöka göra en nystart och göra något vettigt av mitt liv:)

Ha en härlig höst kära läsare!

Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards