Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Erica - 28 oktober 2012 14:56

Funderar på att skicka in till Top Model nästa säsong:) Vad sägs?


 

Av Erica - 28 oktober 2012 11:22

Fy vad jag blir trött på det mesta! Idag känner jag bara för att protestera mot allt...vet inte varför men det är bara en känsla som jag har i kroppen!!!!

Det känns inte som livet går min väg just nu och nu väcks den kampviljan och trotset till liv i mig som fanns där för drygt 20 år sen. Den liksom bara bubblar i mig...kanske beror på att jag enbart lyssnar på den musiken idag ..jag vet inte. Men jag tror det beror på något annat...kanske en psykologisk analys behövs för att svara på den frågan!

Men det är nog bra att den väcks till liv för min f d man och några till förstörde ju mitt självförtoende och livslust för så länge sen, men nu är den på väg tillbaka....so be careful.....ni som gjort mig illa för nu vaknar jag till liv igen!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards