Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Erica - 20 januari 2012 19:18

Jag har en hemlig plan att flytta till Danmark om alliansen vinner även nästa val, för då vill jag inte bo här i Sverige mer och se 1800-talet fortsätta komma tillbaka. Just nu ser det faktiskt ut som jag måste börja lära mig danska faktiskt för  det verkar lite ruttet för tilfället med både media och en hel del politker. Synd när man kan jobba för ett Sverige som är bra för alla och så hålla på så där hela tiden.

Hade inte tänkt skriva om politik här men idag känns det som jag bara måste, hur i jössenamn kan man få idén att mobba en partiledare och varför hakar även politker i det egna partiet på och mobbar? Varifrån idén kommer det förstår man ju direkt, men hur ska barn och ungdomar kunna känna något krav på sig att bete sig på ett bra sätt mot varandra när vuxna betalda politker sysslar med vuxenmobbning på arbetstid.

Så jag får nog börja lära mig danska ändå.........

Av Erica - 20 januari 2012 00:33

Har haft många tankar och funderingar under dagen hur jag vill att mitt liv ska se ut i fortsättnnigen, nu när jag snart fyller år igen kan det ju kännas som jag ska bli lite klokare och så.....önsketänkande kanske...nu ska jag kolla i ikeakatalogen en stiúnd innan ögonen slocknar för dagen...

natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards