Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Erica - 15 januari 2012 17:34

Just när jag trodde att allt skulle bli bra så händer det igen, jag ramlar och gör illa foten. Jag hade hoppats att den tiden var över efter all tid jag ägnat åt sjukgymnastik. Men icke då för igår tapade jag balansen på en ojämnhet på vägen och föll ner för en lite backe. Och skadade fot, knä och slog i bakhuvudet. Det blev ju inte hjärnskaking som tur var även om jag fick yrsel och mådde illa.

Inget kul att tänka på nu när jag bestämt mig för att tänka positivt! Precis nu när jag skrev detta inlägg ringde en kompis och bjöd mig på kaffe på tisdag, så då blev jag ju på bättre humör .

Imorgon kommer det bli nästan hela dagen i Skövde och då ska jag kolla efter garn till en fina mössa och söta vantar som jag såg beskrivning på i en tidning häromdagen.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards