Alla inlägg den 26 september 2012

Av Erica - 26 september 2012 20:17

Sitter här på kvällskanten och myser lite, har tänt lite ljus och snart blir det mys framför tvn en stund:) Innan jag kryper till sängs med en bra bok...har inte bestämt vilken jag ska börja i idag, men risken är stor att jag somnar långt innan jag börjat läsa:)

Ha en mysig kväll vänner<3

  

Av Erica - 26 september 2012 13:59

Jag är nu inne i fas tre sen några veckor tillbaka, först var jag på Biia i två veckor och det var ok, men det hände inte så mycket. Nu går jag på en kurs i socialamedier som är intressant o man lär sig mycket. Jag älskar ju att lära mig nya saker och jag hoppas att det ger något inför framtiden. Förmodligen blir det att komma tillbaks till Biia efter utbildningen, det positiva med det är att vi ska jobba med hemsidor då och man kan få göra blogg och andra kul inlägg där. Dessutom ska vi kanske börja i friskis och svettis:) Vi får se hur det blir...

ses sen igen

kram

Erica

Av Erica - 26 september 2012 12:48

Känner att det är dags att ta tag i min blogg igen för nu är det två månader sen sist. Det har hänt mycket under de senaste månaderna. Det kanske blir att jag berättar lite i efterhand men det är nog dags att börja se framåt nu. Så mindre vintage och mer nutid alltså..sorgligt men sant...

Kram vi ses senare idag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards